fredag

japp idag är det fredag, skönt!
ikväll så ska jag hem till jimmy vi ska äta tillsammans för han är ensam hemma ett litet tag på kvällen
och sen ska vi ha det mysigt och sådär, jag sover där :)

kollade på bio i förrgår, kollade på allt för min syster.
den var riktigt riktigt bra, men sorglig, satt och grät väldigt mycket, hehe ;P

det är höstlov också ju, satan vad skönt, fast tyvärr är det ju snart slut :(
men ialla fall har lite saker att göra nu på dagen så det är lika bra att sätta igång :)

* städa hela huset
* skriva klart träningspassen till idrotten
* läsa 35 sidor i boken till engelskan
* duscha
* raka benen

och om jag hinner ska jag ta en liten tupplur efter det :D

skriver kanske senare, pussis :)



emme och stjerna, sötnosar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0