måndag

idag är det måndag och just nu ligger jag i min säng, jag ska sova närsomhelst.
gick bara på första lektionen idag och sen klassrådet, sedan drog jag hem för jag känner mig inte alls bra, har riktigt ont i halsen och huvudet så jag får ta och vila upp mig nu :)

längtar något otroligt mycket till thailand, jag och frida ska ju åka tillsammans:D
den 5 december till den 23 december, så det blir sjukt nice, nästan tre jävla veckor med min älskade bästa vän
och mina föräldrar förstås ;P
tror inte jag kommer uppdatera där speciellt mycket för då vill man ju mest njuta och sola och bada.
men jag ska se till att ta riktigt många bilder hade jag tänkt:)

jimmy skulle komma sen kanske och hälsa på lilla sjuka mig, hihi!
hoppas jag inte smittar honom bara:)

nej nu är det faktiskt dags för mig att ta mig en liten tupplur, skriver lite senare, pussis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0