onsdag

hej hallå :)
idag så har jag varit i skolan, och dagen gick faktiskt riktigt fort. började dagen med idrott sen spanska och sedan matte, hade lunch efter det och jag, cammi, emme och frida drog till donken med jimmy och max, gott och trevligt :)
hade ingen so så hade väldigt lång lunch.
hade bara två lektioner kvar sen och det var svenska och design och media, så det gick väldigt fort :)

nu efter skolan har jag varit med jimmy, och vi köpte en wander baum som var rosa med hello kitty på :D
jimmy ville inte ha den, men jag tvinga honom :)

i alla fall, nu sitter jag och spelar cafe´ world på facebook, helt jävla beroende :O
men alla får ha det så bra, pussis :)



saknar oss baby <3
madde och jag :)


Kommentarer
Postat av: madde

jag saknar oss också älskling.

vi får ta och träffas snart :)

2009-10-18 @ 21:23:50
URL: http://madelenepiwek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0