tisdag

idag är det tisdag, och det var väldigt länge sen jag skrev. men jag har faktiskt tappat lusten, jag ska försöka skriva varje dag, men det blir ändå inget bra inlägg om man inte känner sig sugen.
men jag ger det ett försök till. Om jag inte orkar skriva på ett tag sen så kanske jag kommer ta bort bloggen.

igår var jag med jimmy och vi kolla på beck film, spår i mörkret hette den eller något sådant, faktiskt bra tycker jag :) har beställt lite kläder från hm också som jag tänkte visa :)

 

så det blir nice, mest rosa haha, men det är som sagt min favoritfärg:)
ikväll så ska jag nog vara med jimma, som vanligt. vi kommer väl glo på film
eller något sånt, så det blir nice.
men i alla fall, nu ska jag gå och ta mig en liten tupplur, pusspuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0