Bara ta det lugnt

Idag är det Torsdag och idag ska jag bara ta det lugnt och det känns jävligt skönt:) Imorgon är det jobb igen och jag jobbar hela helgen, lite synd men det finns inte så mycket att göra åt saken, jag hoppas bara det kommer finnas lite saker att göra imorgon och i helgen.

Jag har ju sovit över hos min älskling två dagar i rad nu så det har varit mysigt, älskar att sova med honom.
Igår på dagen tog jag det också lugnt duscha städa mitt rum och lite sådant bara men när Jimmy slutat och vi båda ätit middag drog vi till hans chef och bärde massa plankor förr 150 spänn i timmen så det var nice, vi var där i två timmar och fick 500 spänn var, vi fick alltså lite extra ;)

Men det finns lika mycket plankor kvar haha, men det orkar vi inte ta idag i alla fall, jag har till och med lite träningsvärk i baksidan av låren, men jag har ju så jävla dålig kondition också.

I alla fall nu ska jag äta lite och sedan ska jag fixa lite grejer, funderar på att rensa ut lite kläder och grejer från mina lådor :)
Är jättesugen på att shoppa nya kläder, men får vänta någon vecka tills lönen kommer ;)

Juste har inte laddat in bilderna till datan än men gör det sen, Puss!



Snygga underkläder från Nelly.com som jag vill ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0