Dags att göra sig i ordning

Jag har precis ätit middag och lite kladdkaka, det var riktigt gott, ringde min älskling och han skulle hämta mig om 15 minuter så det är dags att göra sig i ordning, som tec byta från myskläder till vanliga och släppa ut håret och lite sådant.
Jag hoppas jag slipper jobba imorgon eftersom det kommer att vara skitväder då med tydligen och då lär det ju inte finnas mycket att göra då heller, hoppas det blir finare väder snart.

I alla fall nu måste jag avsluta och som sagt göra mig i ordning, PUSS!





Jag gjorde en sån här kort sak för att se hur mitt och Jimmys barn kommer se ut för skojs skull
haha och såhär blev resultatet. :)







Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va söt (a)

jag testade min och tottes,

blev skit ful :P Haha <3

2010-08-25 @ 08:47:49
URL: http://madelenepiwek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0