dags att sova

Ja dags att sova är det definitivt eftersom jag börjar jobba imorgon och det skulle ju faktiskt vara riktigt bra att vara pigg. Förlåt att jag inte skrivit tidigare idag men fick bråttom iväg imorse till Norrtälje till jimmys släkt och så, och när vi kom hem har jag bara varit hos honom och tagit det lugnt, så det har liksom inte funnits möjlighet att skriva.

Det var trevligt idag i Norrtälje i alla fall, Jimmys mamma blev glad för presenten och det var god prinsesstårta och sådär, Jimmy skulle åkt vattenskidor idag också men det var bara 15 grader i vattnet så det var för kallt för honom ;)

Drog även hem hans nya bil som han köpte i veckan också så det var ju skönt att ha det klart.
Imorgon börjar jag jobba vid 10 och slutar vid 6 så under den tiden kommer jag inte kunna skriva men på morgonen ska jag försöka hinna, ska nog sova hos Jimmy under veckan också, mys.

Börjar bli lite nervös nu inför imorgon, hoppas alla är trevliga och att det är roligt där,
men det är det säkert.

Nu måste jag sova så jag orkar upp, skriver ett inlägg imorgon bitti, har tyvärr inte laddat in bilderna på datan än men ska försöka fixa det imorgon.
Kram på er alla.



Saknar min Emmalou som är i Skåne,
hoppas den jäveln kommer hem snart, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0