En ensam lördag kväll

Hej hej :)

Som ni ser på rubriken så är det en ensam lördagkväll för min del, Älskling är i Mantorp och Skjula och jag kunde tyvärr inte följa med eftersom jag jobbar hela helgen, så det var ju lite surt, det är icke kul att jobba på helgerna.
Idag var det pissväder ute så fick sluta vid halv 2 eller något sådant, det var otroligt skönt det i alla fall, jag tog bussen till centrum och där hämta mamma mig, jag var jättetrött så gick typ och la mig direkt när jag kom hem och sov till halv 7, så nu är frågan hur jag ska kunna somna inatt, haha!

Imorgon jobbar jag, men tror inte det blir jobb för om det blir dåligt väder finns det inget att göra och jag behöver inte komma, så vi får se hur det blir, jag hoppas på att få vara ledig, det skulle faktiskt vara riktigt skönt.
Men jag är ändå nöjd med det här jobbet, det är kul när det är varmt ute och det kommer mycket folk, men när det är dåligt väder så finns det som sagt 0 att göra.

Frida och jag har förresten kommit överrens om att när vi fått våra löner och ska åka och shoppa tillsammans och kröka någon kväll, det ska faktiskt bli sjukt nice, har saknat min bästa vän så det blir toppen :D
Hörde förresten att Emme skulle komma hem på Tisdag, JIPPI! Hon har ju tyvärr varit i Skåne hela sommaren så det har ju varit lite svårt att träffa henne, men jag ska fan träffa henne när hon kommer hem :D

Har inte orkat ladda in bilderna än, FÖRLÅT! Men jag är så fruktansvärt seg, haha ;)
Nu ska jag kolla film eller något, helt ensam utan min älskling:(
Puss!



Balen 2010 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0