jag har blivit en latmask

Jag har faktiskt insett en sak, eller ganska länge nu, att jag har blivit sjukt jävla lat, och då menar jag inte lite utan otroligt mycket. Anledningen till att jag har blivit så lat är för att jag har en sådan underbar pojkvän som skämmer bort mig med skjuts, han hämtar och lämnar mig alltid och vi tar alltid bilen om vi ska någonstans så nu tycker jag det känns jättejobbigt att ta buss, men jag antar att jag kommer vänja mig nu när jag jobbar och när jag börjar skolan igen också.

Jag började ju förresten jobba idag, började vid 10 så fick gå upp klockan 08.05, väldigt tidigt kändes det om man gemför med hur länge jag sovit under sommarlovet, men i alla fall det gick bra och alla var trevliga, men idag regna det ju som fan så det fanns inte mycket att göra för när det är sånt här väder kommer ju inga kunder, så vi fick sluta vid 12 och då drog jag hem och käka och baka en kladdkaka, GOTT!

Det är inte säkert att jag jobbar imorgon, dem skulle ringa om jag inte behövde komma, för det är som sagt ingen idé om det är sånt här väder.
I alla fall nu ska jag vila en stund innan middagen och innana jag ska träffa min älskling och så,
Kram.



Min älskling igår när vi var påväg hem från Norrtälje. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0