Måndag

Idag är det Måndag och jag är ledig, skönt, dock jobbar jag Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag och Lördag men jag är ledig på Söndag som sagt. Inte mycket ledig här inte men men, jag får pengar i alla fall, inte bra betalt men det är pengar:)

Igår jobbade jag ett tag, slutade 2 timmar tidigare, när jag slutat hämtade min älskling mig och vi var resten av kvällen vi åkte ute en sväng med Jocke, Hanna, Tobbe och Erica. Älskling sov hos mig Inatt också, det är det bästa som finns när vi sover med varandra, att ha min älskling nära.

I alla fall idag har jag inte gjort mycket, jag hade tänkt städa mitt rum nu och rensa lite kläder som jag inte använder och vill ha kvar, min älskling slutar 4 också så då ska jag träffa honom, får se vad vi hittar på ikväll men vi ska i alla fall mysa:)

Skriver senare ikväll, puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0