på mekonomen

Hej hej, förlåt för dålig uppdatering men jag är så sjukt upptagen, jobbar hela dagarna och sen vill jag hinna vara med min älskling på kvällarna och sen är det bara att gå och lägga sig direkt. Är helt slut varje kväll.

Men jag hade tänkt berätta lite om min helg, i Fredags jobbade jag och åkte sedan hem och åt och sedan på race med min älskling och massa polare, det var riktigt kul kom hem vid halv 3 och sov, sov i 5,5 timme och sedan var det upp igen för att jobba, jobbade hela dagen och det var sjukt mycket människor på stranden då så det fanns nästan för mycket att göra haha men i alla fall efter jobbet träffa jag älskling och jag åt och sånt sedan var vi ute hela kvällen med massa polare och kom hem till älskling vid halv 4 och gick och la oss och sov till halv 2 på dagen, det var riktigt skönt att vila ut sig efter 5 dagars jobb.

På söndagen hände inte mycket tog det mest lugnt med älskling, åkte lite bil också och sådant men inget mer och Idag har jag jobbat och fick sluta vid halv 5. segt eftersom det inte fanns något att göra men världens bästa älskling hämtade mig i Huddinge gullig som han var, riktigt skönt eftersom jag hade en sjuk huvudvärk och var riktigt trött.

Men i alla fall nu sitter jag här på Mekonomen där min älskling jobbar medan han fixar sin bil, han skulle tydligen byta sin bromsslang så bilen går igenom besiktning. jaja nu ska jag ta en cigg med honom, skriver när jag har tid igen, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-23 @ 09:07:12
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0