sluta tidigt idag igen

Idag fick jag sluta tidigt idag igen eftersom det inte är så jättebra väder och då finns det inget att göra, men betalt får jag ändå ;)
Jag började 10 idag och fick sluta halv 1 alltså jobbade jag bara i 2½ timme och det var riktigt trött, man blir otroligt seg av att bara sitta där och inte göra något alls, då kan man som sagt vara hemma istället.

Imorgon och på Torsdag är jag ledig, men jobbar tyvärr Fredag, Lördag och Söndag, det är ju lite synd eftersom min älskling är ledig på helgerna men men, vad ska man göra, han ska ju iväg på bilträffen eller vad det var på fredag men jag hoppas han kommer hem på lördagen och inte är borta hela helgen.

Inatt ska jag sova hos älskling och det gör jag säkert imorgon med så det blir jättebra, då kan man få pussa lite extra på honom ;) Idag ska jag ta bilder, JAG LOVAR. Glömmer tyvärr bara bort men idag ska jag göra det, vet inte om dem kommer in ikväll men annars lägger jag in dem imorgon istället.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, har lust att sova lite men tror inte jag hinner det eftersom Jimmy slutar vid 4 och jag ska hinna duscha och sådant innan, men det löser sig, PUSS!



Jag och Frida min baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0