torsdag och jag är helt slut

Hej hej, förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag har varit så upptagen så jag inte hunnit faktiskt och när jag väl kommit hem på kvällen så är jag så trött och måste sova direkt för att orka upp till jobbet dagen efter.

Igår fyllde min älskling år, han fyllde 19 år. Släkten var där och vi åt tårta och massa med goda grejer, så det var mysigt. Av mig fick han att jag ska bjuda honom på middag och bio någon dag, så det blir jättemysigt.
Han fick allt möjligt av alla med mest pengar :)

Sen på kvällen var vi med massa polare och så, så vi kom väl hem runt halv 12 och då var det bara att gå och lägga sig direkt. Jag har jobbat hela veckan nu förutom Måndagen då, jag jobbar även imorgon och på Lördag, men på Söndag är jag ledig, SKÖNT!

Det har inte funnits något att göra på jobbet den här veckan och det är riktigt riktigt segt.
Men i alla fall, ikväll ska jag, Jimmy, Zäta och Rasmus åka till Täby tror jag och kolla en växellåda till jimmys bil, så det blir nog bra, vet tyvärr inte om det blir någon mer uppdatering idag men jag ska försöka imorgon så gott det går :)

Alla får ha det så bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0