äntligen fredag

hej allihopa, idag är det äntligen fredag, eller äntligen och äntligen jag är ju ledig ändå så det spelar inte så stor roll, fast min älskling blir ju ledig nu över helgen, men jag börjar ju som sagt jobba på måndag, PENGAR!
Idag har jag mest tagit det lugnt, har städat huset iförsig och duschat och sådant, men annars inget, och ikväll händer inte så mycket heller tror jag, äta ute med älskling och bara mysa och så, fast det blir väl säkert så att vi åker ut med bilen ett tag :)

Vet inte hur det kommer bli med uppdateringen ikväll för att jag ska sova hos älsklingen inatt och vi kommer nog mest vara där, men får se, ska försöka lägga in något mer inlägg :)
Glömde säga också att jag ska ändra lite på designen på bloggen, byta header och sånt, men det kommer jag förstås inte klara själv så min baby www.emloou.blogg.se kommer hjälpa mig också :)

Ska även försöka ta lite nya bilder och sådant eftersom jag är så himla dålig på det, men ska bättra mig, lovar!

Nu ska jag kolla lite Navy CIS hade jag tänkt, pusspuss :)

 



en bild från balen i juni, jag vet jag är stor och jättevit.
men här är mina fina tjejer, frida saknas förstås men hon var i tunsien då
och emme, men hon var inte där just då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0