helt slut

Ja rubriken stämmer, jag är helt slut, i alla fall i fötterna, drog iväg där med mamma och vi började kolla vart det var jag skulle jobba, vi åkte fram och tillbaka haha men hitta inte, så min älskade pojkvän och jag ska kolla ikväll vart det ligger, måste verkligen göra det också, annars blir det jobbigt på måndag :)

Efter letandet åkte vi till City Gross i Kungen Kurva för vi tänkte kolla Guldfynd, men Guldfynd finns självklart inte kvar där så vi åt lite snabbt på donken och fortsatte sedan till Servera och jag hitta en jättebra present till Jimmys mamma, så vi ska ge den tillsammans till henne imorrn.

Köpte åkte ett par skitsnygga leggins på lindex där vid City Gross, jag lägger upp en bild på dem senare :)

I alla fall efter Servera så åkte vi till Ica Kvantum och handla mat för veckan, och efter det så var jag helt slut i fötterna, dem värker verkligen, men men sånt är livet ;)

Just nu ligger jag här i sängen och skriver detta inlägg och väntar på älsklingen som ska äta här ikväll, han kommer väl om ungefär en timme så det blir nice, vet inte vad som händer ikväll annat än att jag ska vara med Jimmy och vi ska kolla vart jag ska börja jobba på Måndag.

Juste igår så åt jag och Jimmy på restaurang ju, en Italiensk restaurang. Både han och jag åt Pizza, det var riktigt gott, vi åkte sedan till Coop och köpte lite godis och chips och sådant för att sedan åka hem till honom och äta upp det och kolla en film, mysigt var det verkligen.

Senare på kvällen vid elva tiden drog vi ut på race och träffa några vänner som Rasmus, Jocke, Lillgurra och Hanna, det var trevligt, vi såg två Race och prisutdelningen sedan var det bara att åka hem igen och mysa lite till och sedan somna vi!

Nu har ni fått veta lite vad som hände igår och vad som hände idag, och juste, jag sa ju att vi skulle åka ut
med bilen som vanligt ;)

Skriver om någon timme och då lägger jag in bild på legginsen och några nya bilder, puss! :)



Älskade Pinnen och jag på balen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0