torsdag 29/7 - 10


Hej, var tvungen att skriva datumet kände jag eftersom det var så sjukt länge sen jag skrev, men jag orkade helt enkelt inte mer, det var så jävla tråkigt att skriva, kom inte på något intressant, men nu har jag fått lust att skriva igen, så nu gör jag ett försök till.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och spelat the sims 2 hihi, har ju sommarlov nu men börjar sommarjobba på måndagen som kommer på ett Kafe´ och det känns faktiskt helt okej, känns skönt att få pengar sen men det är ju kass timlön eftersom jag fått det genom kommunen men lite pengar kommer jag i alla fall få.
Jag ska jobba där i 3 veckor. :) Men hoppas verkligen det kommer vara fint väder under tiden jag jobbar där så det kommer lite kunder och så man har lite att göra.

Imorgon så har jag och jimmy min älskling 4 månader redan, tiden har gått så fort i alla fall så ska jag och jimmy gå på restaurang och jimmy ska bjuda så gullig som han är.

Detta sommarlov har gått så sjukt snabbt alltså, har mest varit hemma och sedan har jag varit i Grekland i 10 dagar på Naxos, men tiden har som sagt gått så snabbt, det är inte om många veckor man börjar gymnasiet. Jag ska gå på sjödal i frisörlinje, det kommer bli riktigt bra.

Jag kommer inte på så mycket mer att skriva just nu men uppdaterar imorgon så fort jag vaknar,
alla får ha det bra och sova så gott, pusspuss :)

Om han bara visste hur jävla mycket jag älskar honom!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0